Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (59)

21 жовтня 2021 року на факультеті Економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету відбулась ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Розвиток економіки та бізнес-адміністрування: наукові течії та рішення».

З метою стимулювання підвищення рівня академічної доброчесності та якості наукових робіт здобувачів третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти "Доктор філософії" (PhD) кафедрою маркетингу було запроваджено проведення семінару для формування культури академічної доброчесності в обсязі 3 годин. Здобувачі отримали грунтовні пояснення щодо нормативно-правового забезпечення охорони прав інтелектуальної власності, коректності представлення наукових результатів та цитування. Проведення семінарів планується на постійній основі, що сприятиме підтримці здобувачів на шляху до їх наукових результатів

За ініціативи адміністрації Факультету економіки та бізнес-адміністрування та за підтримки кафедри маркетингу 01.10.2021 відбулася офіційна зустріч із представниками NIMEC - професором Жоелем Бре Університету Кан (Нижня Нормандія), керівником наукової лабораторії NIMEC за регіоном Кан та професором Сонде Зуахі, професором Університету Руан, діючим Віце-президентом Французької асоціації маркетингу.

Генеральний директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник зустрівся зі здобувачами вищої освіти спеціальності 075 "Маркетинг"

На ці та інші професійно-орієнтовані питання дізнались відповіді студенти 2 та 4 курсів англомовного проекту спеціальності "Маркетинг" під час відвідування рекламного агентства "Ahead International", яке успішно співпрацює з клієнтами з 2008 року!

13 вересня 2021 р. на кафедрі маркетингу проведено розширене засідання в змішаній формі (очна та дистанційна), на якому аспіранти спеціальності 075 "Маркетинг" звітували щодо виконання індивідуальних планів, відбулося обговорення дисертаційних робіт, що виконуються аспірантами. За результатами роботи підготовлений звіт до відділу аспірантури та докторантури НАУ

Запрошуємо на відкриту лекцію Максима Лазебника, генерального директора Всеукраїнської рекламної коаліції – найбільшого громадського об'єднання рекламної індустрії України. До складу ВРК входить більше 150 колективних членів, що працюють на рекламному ринку. Це лідери і найактивніші гравці рекламно-комунікаційного ринку, провідні комунікаційні, медіа, digital, маркетингові та PR агентства, медіа та дослідницькі компанії, галузеві громадські асоціації, індустріальні комітети та рекламодавці.

Під час захопливої зустрічі зі Станіславом Заводовським начальником відділу маркетингу НСК "Олімпійський", стейкхолдером ОП "Маркетинг" та представником Ради роботодавців НАУ студенти-маркетологи відповідали на питання, згадували цікаві факти історії та сучасності Світового спорту. Інтерактивний формат зустрічі, білети на футбол в якості бонусів найбільш активним, спілкування студентів наживо з практиком не залишили нікого байдужим!

Запрошуємо студентів та викладачів на зустріч з практиком. 6 вересня о 9:50 запрошуємо до аудит. 4.201 та спробуємо разом відповісти на питання "Спортивний маркетолог - професія майбутнього?" разом зі Станіславом Заводовський, начальником відділу маркетингу НСК "Олімпійський".

В рамках міжнародної діяльності кафедри маркетингу 27 травня відбулася онлайн зустріч з практиком, випускником НАУ, випускником EMBA Rotterdam School of Management Костянтином Воленбовським, який зараз мешкає в Швейцарії.