WELCOME

to National Aviation University
to FACULTY OF ECONOMY AND BUSINESS ADMINISTRATION National Aviation University

About Us

Національний авіаційний університет запрошує учнів 10 класу (випускників-2020) до участі в безкоштовному освітньому та профорієнтаційному проекті «Літня школа–2019», яка відбудеться з 06 по 14 червня 2019 року.

Мета проекту – підвищення якості рівня знань і вмінь учнів закладів освіти із предметів шкільного циклу, перевірка їх готовності до ЗНО–2020, надання допомоги у професійному самовизначенні та здійснення допрофесійного консультування у середовищі вищої школи.

Учасникам пропонується програма, якою передбачено практичні та лекційні заняття зі шкільних предметів та їх поглиблене вивчення; підготовку до ЗНО; наукові лекції, семінари, круглі столи, проектна діяльність, майстер-класи; художні студії; День відкритих дверей НАУ; пробне ЗНО; тренінги, конкурси, квести; навчальні екскурсії.

Значну роль буде відведено неформальному спілкуванню учасників зі студентами, викладачами, завідувачами кафедр та деканами факультетів.

Реєстрація за посиланням: http://iiot.nau.edu.ua/nauka/naukovi-osvitni-profproekty/litnia-shkola

Інформація за тел.: (044) 406–72–09, 406–74–15, 406–74–04
Електронна пошта: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.
Координатор – Навчально-науковий інститут інноваційних освітніх технологій НАУ

http://iiot.nau.edu.ua/index.php/component/content/article/12-slideshow-2/7-litnia-shkola-v-nau?Itemid=211

 



ХVІI Міжнародна науково - практична конференція молодих учених і студентів «ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ»

Навчально-науковий інститут Економіки та менеджменту

запрошує студентів та молодих учених вітчизняних та закордонних ВНЗ, наукових організацій та установ 7 квітня 2017 року взяти участь у роботі ХVІI Міжнародної науково - практичної конференції молодих учених і студентів “ПОЛІТ. СУЧАСНІ ПРОБЛЕМИ НАУКИ”

за напрямом«Економіка та управління» (далі – Конференція).

 

Відповідальні за проведення Конференції:

Голова: Матвєєв В.В.,директор Навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту, к.е.н., професор

Заст. голови: Суворова І.М.,відповідальна за наукову роботу Навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту, к.е.н., доцент

Секретар: Сімкова Т.О., координатор з наукової роботи студентів Навчально-наукового інституту Економіки та менеджменту, к.е.н., доцент

 

Участь у Конференції безкоштовна.

За результатами Конференції планується видання електронного збірника тез Конференції.

 

Форма участі:очна і заочна (дистанційна)

 

Мова конференції: українська, російська та англійська

 

Особи, зацікавлені взяти участь у Конференції, мають до 30 березня 2017 року (включно) надіслати на електронну адресу відповідальній за проведення Конференції Щербині Анні Володимирівні моб. тел.:093-789-41-50.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.або секретарю Конференції Сімковій Тетяні Олексівні моб. тел.: 063-123-93-13This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.наступні документи:

1)тези доповіді;

2) реєстраційну картку.

 

 

 

Read more: Абітурієнту ФЕБА КАІ

Готуємося до вступу в магістратуру!

 

Український центр оцінювання якості освіти ЄВІ/ЄФВВ

 

ОНЛАЙН-РЕЄСТРАЦІЯ

 

МОН України пропонує розширення ЗНО з іноземної мови при вступі до магістратури! У 2020 році планується розширити перелік спеціальностей, на які треба буде складати єдиний вступний іспит з іноземної мови за технологією ЗНО. Так, у 2018 році таких спеціальностей було 18, у 2019 – 32, у 2020 році складання ЄВІ передбачено для більш як 80 спеціальностей.

Тож Навчально-науковий інститут інноваційних освітніх технологій Національного авіаційного університету запрошує студентів та вступників розпочати підготовку до складання єдиного фахового вступного випробування з права та загальних навчальних правничих компетентностей (ЄФВВ) та єдиного вступного іспиту з іноземної мови (ЄВІ) за технологіями та програмами Українського центру оцінювання якості освіти.

 

Курси з підготовки до ЗНО та вступу на ОС магістра розпочинаються з 1 жовтня та з першого числа щомісяця.

Навчальні дисципліни: англійська мова, логіка, право.

Форми навчання: вечірня, щосуботня.

Комплектація груп: 10‑15 осіб. 

Курс навчання: англійська мова - 50 год., право - 50 год., логіка - 20 год.

Навчання платне.

 

Перелік документів:

  • заява встановленого зразка на ім’я ректора Університету
  • ксерокопія паспорта слухача та копія картки платника податків
  • копія студентського квитка або документа про вищу освіту
  • 1 фото розміром 3х4 см
  • 2 файли.

 

Керівники проектів:

англійська мова – доктор педагогічних наук, професор, завідувач кафедри іноземної філології Ковтун О.М.;

право – доктор юридичних наук, професор, декан Юридичного факультету Сопілко І.М.;

логіка – доктор філософських наук, професор, декан Факультету лінгвістики та соціальних комунікацій Ягодзинський С. М.

 

Ліцензія МОН України серія АЕ № 636803 від 19.06.2015 р.

 

Тел.: (044) 406–79–08, 406–72–02, 406–74–04, 497–52–84, 406–74–15, 406–72–09.

Адреса: 03058, м. Київ, пр.-т Космонавта Комарова, 1, корп. 8а, каб. 610, 609, 708. 

 

E-mail: This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. 

 

Web-сторінкаhttp://iiot.nau.edu.ua/

https://www.facebook.com/iiot.nau/

https://www.facebook.com/idpnau/

 

 

На факультеті економіки та бізнес-адміністрування (ФЕБА) 8 вересня 2022 року відбулось засідання Вченої ради факультету. Члени Вчено ради опрацювали  питання:

-затвердження положень щодо діяльності ФЕБА і його структурних підрозділів,

-було представлено до обговорення плани з організації виховної та наукової роботи та затверджено їх на 2022-2023 н.р.,

- затверджено склад Комісії з якості факультету, визначено основні напрями її діяльності,

- заслухали та обговорили результат першого року навчання у докторантурі доцента кафедри маркетингу Колесника Максима  Віталійовича, позитивно оцінивши наявні наукові здобутки,

- узгоджено теми докторських дисертацій викладачів факультету, а також  рекомендовано доцента кафедри економіки та бізнес-технологій Командровську Вероніку Євгенівну на навчання у до докторантурі НАУ,

- рекомендували до друку монографію «Мотиваційне управління економічною безпекою підприємства» авторів Ареф’євої Олени Володимирівни, Ковальчук Альони Миколаївни з кафедри економіки повітряного транспорту,

- таємним голосуванням члени Вченої ради одноголосно підтримали кандидатури викладачів ФЕБА на присудження вчених звань доцент і професора.

Члени Вчено ради ФЕБА також обговорили поточні завдання щодо організації навчального процесу в умовах військового стану, роботи Приймальної комісії ФЕБА, акредитації освітніх програм.

Загальна інформація:

  1. Згідно Наказу Міністерства освіти і науки України № 1604 від 22.12.2016 р. на підставі рішення Атестаційної колегії Міністерства освіти і науки України  щодо діяльності спеціалізованих вчених раз від 13 грудня 2016 року в Національному авіаційному університеті МОН України (м. Київ) утворено спеціалізовану вчену раду Д 26.062.02, з правом прийняття до розгляду та проведення захисту дисертацій на здобуття наукового ступеня доктора (кандидата) економічних наук за спеціальностями: 08.00.03  «Економіка та управління національним господарством» та 08.00.04 «Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності).
  2. Головою спеціалізованої вченої ради призначено доктора економічних наук, професора Смерічевського Сергія Францовича.
  3. Заступником голови спеціалізованої вченої ради призначено доктора економічних наук, професора, Ареф’єву Олену Володимирівну.
  4. Вченим секретарем спеціалізованої вченої ради призначено кандидата економічних наук, доцента Кравчук Наталію Миколаївну.
  5. Затверджено персональний склад спеціалізованої вченої ради Національного авіаційного університету.
  6. Встановити  термін   повноважень спеціалізованої  вченої  ради  Д 26.062.02 Національного авіаційного університету МОН України терміном на 3 (три) роки з 22 грудня 2016 року по 22 грудня 2019 року.

 

 

 

 

В факультеті підготовка фахівців проводиться за освітніми рівнями бакалавр, магістр та phD
  1. Перелік спеціальностей (освітньо-професійних програм), на які планується проведення набору здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» у 2021 році на базі  повної загальної  середньої  школи

Шифр та найменування спеціальності                         

Освітньо-професійна програма  (ОПП)

051 Економіка

 

Економіка підприємства

Економіка авіаційного транспорту

Міжнародна економіка

Економічна кібернетика

Цифрова економіка

071 Облік і оподаткування

 Облік і аудит

072  Фінанси, банківська справа та страхування

 Фінанси і кредит

075 Маркетинг

Маркетинг

Електронний маркетинг

076  Підприємництво, торгівля  та  біржова  діяльність

Підприємницька діяльність в авіації

Підприємництво та бізнес-технології

Митна та біржова справа

 

  1. Перелік спеціальностей (освітньо-професійних програм), на які планується проведення набору здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» у 2021 році на базі диплому молодшого спеціаліста зі скороченим строком навчання

Шифр та найменування спеціальності

Найменування освітньо-професійної програми

051  Економіка                                

Економіка підприємства

075  Маркетинг

Електронний маркетинг

076  Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Підприємницька діяльність в авіації

 

  1. Перелік спеціальностей (освітньо-професійних програм), на які планується проведення набору фахівців освітнього ступеня «Бакалавр»  у 2021 році

на основі диплому молодшого спеціаліста з нормативним строком навчання

Шифр та найменування спеціальності

Найменування

освітньо-професійної програми

051  Економіка

Економічна кібернетика

Міжнародна економіка

Економіка

071   Облік і оподаткування

Облік і аудит

072  Фінанси, банківська справа та страхування

Фінанси  і кредит

075  Маркетинг

Маркетинг

Електронний маркетинг

076  Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Підприємницька діяльність в авіації

Підприємництво та бізнес-технологїї

Митна та біржова справа

  1. Перелік спеціальностей (освітніх програм), за якими оголошується прийом на навчання в 2021 році  на освітній ступінь «Магістр»

 

Шифр та найменування спеціальності                         (спеціалізація)

Освітньо-професійна програма (ОПП)

 
 

051 Економіка

Економічна кібернетика

 

Цифрова економіка

 

Міжнародна економіка

 

  Економіка підприємства

 

Економічна безпека авіаційного транспорту

 

071  Облік і оподаткування

Облік і аудит

 

072  Фінанси, банківська справа та страхування

Фінанси і кредит

 

075 Маркетинг

Маркетинг

 

Міжнародний маркетинг

 

076  Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Підприємницька діяльність в авіації

 

Підприємництво та бізнес-технології

 

 

 

Read more: Вчена рада факультету економіки та бізнес-адміністрування

Кафедра міжнародної економіки спільно з Інститутом пісдядипломного навчання НАУ надає другу вищу освіту (диплом державного зразка про перепідготовку) зі спеціальності    «Міжнародна економіка» (детальніше http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-30-27/7-03050301-miznarodn-ekonomika, запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)

Кафедра економіки спільно з Інститутом пісдядипломного навчання НАУ надає другу вищу освіту (диплом державного зразка про перепідготовку) зі спеціальності    «Економіка підприємства» (детальніше http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-30-27/7-03050401-ekonomica-pidpriemnictva,  запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)

Кафедра маркетингу та ресурсозабезпечення спільно з Інститутом пісдядипломного навчання НАУ надає другу вищу освіту (диплом державного зразка про перепідготовку) зі спеціальності    «Маркетинг» (детальніше
http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-30-27/7-03050701-marketing,
запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. )

Кафедра фінансів, обліку і аудиту спільно з Інститутом пісдядипломного навчання НАУ надає другу вищу освіту (диплом державного зразка про перепідготовку) зі спеціальностей
«Фінанси і кредит» (детальніше
http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-30-27/7-03050801-finansi-i-kredit,
запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. )
«Облік і аудит» (детальніше
http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-30-27/7-03050901-oblik-i-audit,
запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. )

Кафедра менеджменту зовнішньоекономічної діяльності спільно з Інститутом пісдядипломного навчання НАУ надає другу вищу освіту (диплом державного зразка про перепідготовку) зі спеціальностей
«Менеджмент організацій і адміністрування» (детальніше http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-33-42/7-03060101-menedzment-organizaciy-a-administruvannya, запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. );
«Менеджмент зовнішньоекономічної діяльності» (детальніше http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-33-42/7-03060104-menegment-zovnishno-ekonomichnoi-diyalnosti, запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. );

Кафедра логістики спільно з Інститутом пісдядипломного навчання НАУ надає другу вищу освіту (диплом державного зразка про перепідготовку) зі спеціальності    Логістика» (детальніше http://ipn.nau.edu.ua/index.php/ru/2013-06-06-03-33-42/7-03060107-logistika, запитання This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.)

03058, м Київ, пр. Космонавта Комарова, 1
Тел. : (044) 406-79-92, 406-73-49
Факс: (044) 488-33-54
Контакти Інституту післядипломного навчання

Цілі в сфері якості інституту

ЦІЛІ В СФЕРІ ЯКОСТІ

на 2019-2020 навчальний рік

Факультету економіки та бізнес-адміністрування

 

п\п

Ціль в сфері якості

Особи,  відповідальні за виконання

1

Забезпечити академічну  мобільність НПП  кафедр та студентів ФЕБА

Завідувачі кафедр, декан ФЕБА

2

Налагодження співпраці з  бізнес-партнерами  кафедрами ФЕБА  шляхом залучення їх до розроблення та реалізації рішень освітніх та наукових програм

Завідувачі кафедр

3

Збільшити кількість публікацій наукових статей у виданнях, що входять  до міжнародних реферованих баз даних (Scopus, Web of Science) , а також у закордонних наукових виданнях, які входять до міжнародних реферованих баз даних (крім Scopus, Web of Science) з обов’язковою участю студентів.

 

 

Завідувачі кафедр

4

Підвищення рівня якості науково-дослідної роботи на кафедрах (видання монографій та комерціалізація наукових досліджень).

Завідувачі кафедр

5

Забезпечити підвищення якості навчання  студентів всіх ОПП ФЕБА на 5%;

 

Завідувачі кафедр

 

ПЛАН ДОСЯГНЕННЯ ЦІЛЕЙ В СФЕРІ ЯКОСТІ

 

ФАКУЛЬТЕТУ ЕКОНОМІКИ ТА БІЗНЕС-АДМІНІСТРУВАННЯ

 

НА 2019/2020 НАВЧАЛЬНИЙ РІК

 

№ п\п

Ціль

Планові завдання

Відпові-дальний

Ресурси (виконавці, обладнан-ня тощо)

Терміни

 

Нормативний рівень результативності виконання планових завдань (рівень своєчасного та якісного виконання планових завдань)

 

Докази виконання

планових завдань

1.

Забезпечити академічну  мобільність НПП  кафедр та студентів ФЕБА

 

Проведення роботи по  пошуку  навчальних закладів, щодо обміну студентами та можливостями стажування НПП

 

 

Завідувачі .кафедрами

НПП кафедр

Впродовж навчального року

1студент

1 НПП

Наказ ректора

2

Налагодження співпраці з  бізнес-партнерами  кафедрами ФЕБА  шляхом залучення їх до розроблення та реалізації рішень освітніх та наукових програм

Проведення пошуку можливих бізнес-партнерів

 

Підписання угод про співпрацю

 

Завідувачі кафедр

НПП, завідувачі кафедр

1 семестр

1 бізнес-партнер для ОПП кафедр

Угода про співпрацю

2 семестр

3

Збільшити кількість публікацій наукових статей у виданнях, що входять  до міжнародних реферованих баз даних (Scopus, Web of Science) , а також у закордонних наукових виданнях, які входять до міжнародних реферованих баз даних (крім Scopus, Web of Science) з обов’язковою участю студентів.

 

Ознайомлення з особливостями публікацій у закордонних наукових виданнях, які входять до міжнародних реферованих баз даних

 

Долучення  НПП та студентів до публікації результатів наукової діяльності у закордонних наукових виданнях, які входять до міжнародних реферованих баз даних

 

Завідувачі кафедр

НПП, завідувачі кафедр

Протягом

року

% по кафедрах

Публікації

4

Підвищення рівня якості науково-дослідної роботи на кафедрах (видання монографій та комерціалізація наукових досліджень).

Видання монографій  за результатами наукової діяльності  кафедр

 

Пошук шляхів комерціалізації результатів наукових досліджень

Завідувачі

кафедр

НПП, завідувачі кафедр

Протягом

року

1%

Публікації

5

Забезпечити підвищення якості навчання  студентів всіх ОПП ФЕБА на 5%;

 

Проведення виховної та роз’яснювальної роботи щодо підвищення якості навчання

Завідувачі

кафедр

Куратори, завідувачі кафедр

1 семестр

2 семестр

 5%

Результати зведених відомостей

 


Комісія з якості інституту

 

Про створення комісії з якості

на Факультеті економіки та бізнес-адміністрування на 2019-2020 н.р.

 

 

На виконання наказу № 229/од від 31.10.2008 р. «Про створення комісії з якості в інститутах університету»

 

ПРОПОНУЮ:

  1. Затвердити склад комісії з якості на Факультеті економіки та бізнес-адміністрування Національного авіаційного університету у такому складі:

Голова комісії:

Петровська Світлана Володимирівна – декан Факультету економіки та бізнес-адміністрування;

Заступник голови:

Радченко Олена Андріївна – доцент кафедри маркетингу;

Члени комісії:

Ареф΄єва Олена Володимирівна – завідувач кафедри економіки повітряного транспорту;

Засанський Володимир Вячеславович – завідувач кафедри економічної теорії;

Смерічевський Сергій Францович – завідувач кафедри маркетингу;

Іванченко Надія Олександрівна – завідувач кафедри економічної кібернетики;

Ушенко Наталія Валентинівна – в.о. завідувача кафедри економіки та бізнес-технологій;

Попович Оксана Миколаївна -  в.о. завідувача кафедри  обліку та аудиту;

Соловей Надія Василівна –завідувач кафедри фінансів,банківської справи та страхування;

Мізюк Світлана Георгіївна – завідувач кафедри міжнародної економіки;

Назаренко Олександра Павлівна – асистент кафедри економіки та бізнес-технологій;

Клименко Вікторія Вікторівна – доцент кафедри економічної теорії;

Кудрицька Жанна Володимирівна – доцент кафедри економічної кібернетики;

Дуксенко Оксана Петрівна – доцент кафедри економіки повітряного транспорту;

Задерака Наталія  Миколаївна – старший викладач кафедри обліку та аудиту;

Полатайко Наталія Василівна – провідний фахівець кафедри міжнародної економіки

Секретар комісії:

Соловей Надія Василівна – доцент кафедри обліку та аудиту.

 

СПИСОК                                         

відповідальних з якості по кафедрах ФЕБА

Кафедра фінансів,банківської справи та страхування --

Соловей Надія Василівна – завідувач кафедри;

 

Кафедра економіки та бізнес-технологій -

Назаренко Олександра Павлівна – асистент кафедри;

 

Кафедра маркетингу

Радченко Олена  Андріївна – доцент кафедри;

 

Кафедра економічної теорії

Клименко Вікторія Вікторівна – доцент кафедри;

 

Кафедра економічної кібернетики

Кудрицька Жанна Володимирівна – доцент кафедри;

 

Кафедра  економіки повітряного транспорту

Дуксенко Оксана Петрівна – доцент кафедри;

 

Кафедра обліку та аудиту

Задерака Наталія  Миколаївна – старший викладач кафедри;

 

Кафедра міжнародної економіки

Полатайко Наталія Василівна – провідний фахівець кафедри.

 

План-графік роботи Комісії з якості

Факультету економіки та бізнес-адміністрування на 2019-2020 н.р.

 

Дата провед. засідання

Питання, що розглядаються

Відповідальна особа

(ПІБ, посада)

 Жовтень 2019 р.

1. Обговорення та затвердження Плану роботи комісії з якості на 2019-2020н.р.

2. Обговорення та затвердження Цілей в сфері якості на 2019-2020 н.р.

3. Обговорення та затвердження Плану досягнення цілей в сфері якості на 2019-2020 н.р.

4. Проведення самоаналізу діяльності кафедр та ФЕБА (обговорення питання щодо показників діяльності)

5.Різне.

Петровська С.

Радченко О.А

 

Лютий 2020 р.

1 Підведення підсумків виконання Плану досягнення цілей в сфері якості за І семестр 2019-2020 н.р.

2. Аналіз виконання цілей в сфері якості за перший семестр навчального року (план досягнення цілей в сфері якості).

33. Проведення ревізії документації структурних підрозділів (документація організаційних документів СМЯ університету (положення про структурні підрозділи, посадові інструкції тощо).

4. Обговорення результатів проведення зовнішнього аудиту СМЯ університету.

5. Різне.

Петровська С.

 

Радченко О.

 

Квітень 2020 р.

1. Обговорення організації проведення рейтингу науково-педагогічного персоналу.

2. Проведення моніторингу ринку потенційних абітурієнтів ФЕБА. Розробка маркетингової стратегії щодо збільшення кількості вступників.

3. Різне

Петровська С.

 

Радченко О.

 Червень 2020 р.

1. Підведення підсумків виконання Плану досягнення цілей в сфері якості за 2019-2020 н.р.

2. Формування річного звіту ФЕБА за визначеними показниками на підставі річних звітів кафедр.

3. Обговорення пропозицій щодо формування Цілей в сфері якості на 2019-2020 н.р.

4.Оцінка результатів діяльності ФЕБА щодо зменшення потенційних ризиків при організації  та проведенні освітнього процесу та наукової діяльності

5. Різне.

Петровська С.

 

Радченко О.