Новини кафедри маркетингу

Новини кафедри маркетингу (54)

Для кожного українця, більшою чи меншою мірою життя змінилося в один день –  24 лютого 2022 року. Тривожність, невизначеність у завтрашньому дні, переживання за рідних та друзів тримають нас у стані постійного стресу протягом усього періоду ведення воєнних дій на території нашої країни. І впоратися з цим стресом під силу далеко не кожному. 

Війна в Україні триває вже не перший рік, і кожен день, який проживають наші громадяни, є стресовим для них. Це стосується всіх: і військовослужбовців, і жителів окупованих регіонів, і тих, кому пощастило жити у відносно спокійних областях, і переселенців та біженців. 

Стрес під час війни так чи інакше не обминає стороною шкірного людини, хоча його сила, інтенсивність і наслідки для психіки та фізичного здоров'я можуть відрізнятися.

Питання про те, як подолати стрес під час війни, сьогодні турбує кожного українця, саме тому психолог відділу роботи зі студентами Національного авіаційного університету Шуляк Олена Олександрівна провела тематичну зустріч зі студентами та викладачами кафедри маркетингу та надала корисні поради, які допоможуть упорядкувати психологічний стан і навчитися боротися зі стресом під час війни, яким би непростим завданням це не здавалося.

 Повністю позбутися стресу під час війни навряд чи вдасться, але якщо піклуватися про себе, своїх близьких, про своє ментальне та фізичне здоров'я, то буде значно легше пережити всі випробування цього тяжкого періоду.

З вірою у Переможний світ!

#маркетологінау

 

11 травня спільнота кафедри маркетингу відвідала гостьову лекцію  практика Ірини Руденко,  продакт-менеджерки молодого українського  бренду косметики sense education (створеного під час повномасштабного етапу війни), яка має досвід роботи в арома-брендингової агенції Ol.factory та косметичному бренді NATURE.med. 

 

8 травня розпочалась вступна кампанія на другий (магістерський) рівень вищої освіти і тому кафедра маркетингу за проханням здобувачів 4 року навчання провела з ними зустріч щодо особливостей цьогорічного вступу.

На кафедрі маркетингу відбувся перший захист аспіранта – випускника 4 року навчання за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», акредитацію якої успішно пройдено на початку 2022 року.

 6.03.23. була проведена година корпоративної культури с групою МР-221Б. Наставник О. Криворучко познайомила здобувачів з історією життя славетної української громадської діячки і меценатки МИЛОРАДОВИЧ Єлизавети Іванівни.

Полтавщина породила чимало ініціативних, талановитих, вольових жінок, котрі збагатили українську історію і культуру. Колоритною постаттю на громадсько-культурному тлі 60-70-хх років ХІХ ст. була «провісниця волі» Єлизавета Милорадович із роду Скоропадських, представниця української аристократичної еліти.

Е. Милорадович відіграла велику роль в заснуванні та розвитку найбільших культурно-наукових організацій українців.  Багато років перебувала під наглядом царських властей, які підозрювали її в діяльності, спрямованій на реставрацію гетьманскої влади в Україні.

 

 

Листопад багатий на перемоги наших студентів, а не тільки відзначився форс-мажорними обставини.

Вітаємо з перемогою у VІ Всеукраїнському конкурсі студентських проектів «ВІД ІДЕЇ ДО УСПІХУ» Олександра Малукала  та  Ігоря Апончука,  здобувачів другого рівня вищої освіти ОС «Магістр» спеціальності «Маркетинг» ФЕБА та їх наукового керівника - доцента кафедри маркетингу Ганну Радченко, які командою представляли Національний авіаційний університет та посіли почесне ІІ місце!

Програма проведення акредитаційної експертизи ОП "Маркетинг" першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг"

І ось, 22 жовтня 2022 року відбулася друга зустріч з шановним спікером ?, присвячена темі «Прогнозування в цивільній авіації». Незважаючи на напружену ситуацію в багатьох містах України, обумовлену агресією ворога, обстрілами та пошкодженням енергетичної інфраструктури, зустріч відбулася, а численні присутні жваво обговорювали запропонований Максимом матеріал, який був представлений актуальними питаннями:

Здобувачка кафедри маркетингу Мариніна Олена, що навчається за ОПП «Маркетинг» (англомовний проект) отримала можливість здійснити академічну мобільність в рамках програми мобільності Erasmus+ на навчання у Коледжі прикладних наук “Lavoslav Ružička”/ College of Applied Science «Lavoslav Ruzicka» в Вуковарі (Хорватія) за спеціальністю «041 Business and Administration» на другий семестр 2021-2022 навчального року, продемонструвавши високі досягненнях в навчанні, громадських активностях та знанні іноземної мови, що дозволило їй перемогти у конкурсному відборі, який був проведений на базі Національного авіаційного університету.